Wagon elektronische post verdwenen     10-07-99

Over wat er allemaal gebeurt in Amsterdam e.o. zijn wij in belangrijke mate
afhankelijk van wat at5 ons te melden heeft. Hierin zit echter een groot
hiaat. 

Het merendeel van de a2000-internet-abonnees hebben sinds enkele
weken problemen met het ontvangen en versturen van hun elektronische
post (email). De afgelopen week was het versturen vrijwel geheel
onmogelijk en werden alle te ontvangen emails automatisch geweigerd en
teruggestuurd (bounced), zodat de ontvanger nog niet eens wist of hij/zij
uberhaupt post had ontvangen. Na het weekend zullen alle problemen
verholpen zijn, maar men kan/wil niet garanderen dat deze "gebounced"
berichten alsnog aan de geadresseerden worden aangeboden. Dit is te
vergelijken met een lange rij postwagons die bij het hoofdpostkantoor niet
verwerkt kon worden en verdwenen is. 

Email is echter geen brief- en pakjespost, maar elektronische post.
Problemen hiermee en het verdwijnen ervan wordt helaas (nog steeds) niet
als nieuws gezien door at5. Hopelijk willen jullie aan dit nieuws aandacht
schenken. 

Quip van Winkel
Amsterdam
reaktie in lokale tv at5 plaza  10-07-99.

P.S. Zowel de lokale tv-zender at5 als dagblad Het Parool
schenken er na een enkel berichtje geen aandacht meer aan.
Misschien nog te futuristisch voor de oude media?